Mrb banada 11. haftamda aynı şey söylendi çok şükür benim kanamam hiç olmadı. Düşük riskimde yokmuş çok şükür. Doktorum sadece bebek hareketlerini 24. haftadan sonra hissedebilecegimi söyledi. Erken doğum tarzı herhangi olumsuz birşey söylemedi. Umarım hepimizin hamileliği sıkıntısız geçer de Saglikla kucagimiza alırız yavrularımızı 😇 Internette çok fazla olumsuz şey var onları okuyup strese sokma kendinide bebeginede.