Sadriye35 bir gün kaldı sonra bizi gönderdiler evde mücadelemiz başladı bir ay sesini duymadık cocugun gününü tamamladı agladı ilk defa erken olunca gittiğim hastanede doğum yapamadım ben devlete gönderdiler yeni doğan ünitesi yok diye kayseri medical palace a gidiyordum kendimi doğum evinde buldum orada yolladı eve bir gün tutup