Rumuz_07 Kızlar sarılık için bana çevremdekiler doğuma 15 güne bebekte sarılık olmaması için süt süt ürünleri ve et yeme dediler. Gerçekliği var mı bebeği vitaminsiz bırakmakta istemiyorum amniyon sıvım fazla diye şeker meyve ve hamur işini de kestim çünkü
Satiyeak Rumuz_07 bebegin senin sutunu emmesi lazim. Ben yediklerinin sarilik yapacahini zannetmiyorum ama. Emmeyen bebekte sarilik olur.o yuzden bebegin ac kalmamasina dikakt etmek gerek. Her bebek sarilik gecirebilir bu kotu bisey degil.:)
gulten5897er Rumuz_07 yediğiniz yemeklerle çocuk sarılık olmaz. Doğumdan sonra bebeğin yeterli beslenememesi sonucu sarılık olur. Sen düzenli beslenmene devam et canım.