220720 Açlık Glukoz değerim 82 Tokluk baktıramadım şu an HbA1C değeri 5.8 (4-6 aralığı normal değer yazıyor ) Doktor yüksek çıkarsa şeker yüklemesi istedi bu değerlerle gerekir mi bilgisi olan ?
biruykusuzanne 220720 değerin ne olursa olsun mutlaka yaptırman gerek. Ben iki gebeliğim de de yaptırdım ilkinde insülin kullanmam derecesinde şekerim çıktı gebelik şekeri doğumdan sonra gitti. Bu gebeliğim de çıkmadı mesela. Kesinlikle yaptır çevrende saçma sapan konuşan varsa kulak asma
Acemianneee08 220720 kuzum açlıpım 80 hba1c 4.8 olmasına rağmen gebelik şekerim çıktı . Yükleme yaptırmanı tavsiye ederim
annesinin_beybisi 220720 benim de açlık 83 hba1c 5.8 ama doktorum gerekli dedi ben de bugün yaptırdım.
biruykusuzanne Kubraayy değerlerini hatırlamıyorum ama zararlı birşey olsa doktorlar zaten önermez bence mutlaka yaptırın ben yaptırmasaydım ilk brbeğimi gebelik şekeri yüzünden kaybedecektim bu riski almayın belki sizde yoktur ki inşallah yoktur
Nurcantas65 Açlık 78. Büyük paket 🍫 yiyip 1 saat arayla olcmustum 98 di doktora söyledim gerek görmedi bana
gkbyza Ben yaptırmayı düşünmüyorum etrafımda da ilk gebeliğinde yaptırıp pişman olup ikincisinde yaptırmayan çok insan var. Ayrıca her doktor gerekli görmüyor bazı kriterleri var. Kişinin kendi tercihi tabi ki 👍🏼