Yagmurrr_ benımde 20 haftalık hala sağda ağrım oluyor arada birde belım ağrıo.doktor erken doğum rıskın var ağrın oldukca magnezyum iç dedı gunde 3 defa ya bıle çıkartabılırsn dedı sabah akşam ıcıyorum.ilk bebek erken dıgdugu ıcn 2. De rısklıymıs.sen erken dogum yaptınmı hıc?