Fidan_14 sağlık bakanı açıklama yaptı bu konuda . Öyle bir şey söz konusu değil dedi ama vakalar arttıkça tedirginlik olmuyor değil. Allah korusun 🤲 bu ülke de insanlar da 2.bir salgını kaldıramaz. İşimizi herşeyimizi kaybettik Allah’ım korktuğumuza uğratmasın inşallah