Hanımlar merhaba yarın 25 haftalık olacağız. Normalde özel takipliyim 8. Haftamda devlete kalp atışını duymak için gittim birde 18. Hafta da genel kan değerlerime baktırmak için gittim. Ama 2 gidişte de farklı hastaneye çünkü randevu bulamadım. Geri kalan 2li test olsun detaylı usg olsun özele gittim. Ama doğumu devlette istiyorum yarın son kez özele gidicem sonra devlete doktor kabul etmez söylemleri oluyor sizce olur mu ? Kabul edilmez mi daha ?