Selam kızlar 2. Gebeliğimi yaşıyorum. 18 haftalık hamileyim. Özellikle sabahları başlayan bir halsizlik var. Uyanınca hemen bir şeyler yiyiyorum ama asla geçmiyor. Ayağa kalktığımda bayılacak gibi hissediyorum. Ellerim titriyor kalbim çarpıyor kendimi hemen yatağa atıyorum. Saatlerce böyle oluyor. İlk gebeliğimde son ayımda böyle olmuştum. Henüz doktora gitmedim. Randevum 13 de. Var mı benim gibi olan?