Senem11 İlk haftalarımda öyle birşey oldu internetten baktığımda yerleşme kanamadı yazıyordu. Bende öyle zannetmiştimki sonra kanama devam etmeye ve ağrı olmaya başlamıştı bende. Eğer devam etmez bir kaç kerelik pembe pembe kalır yoğun olmazsa sanmıyorum bir sorun olsun ama devam eder kasıklarında ağrın olursa doktoruna görün hemen derim.