Tansiyon yüksekliği var bende gebelikte oluştu malesef bugün kontrolüm vardı tam 36 haftalık oldum aslında ama bebeğim 35+2 de kalmış evet biliyorum bi problem değil doktorumda sorun olmaz diyor zaten ama genede üzüldüm kilosuda 2.660 gr çıktı zayıf bi bebek dedi ben kiloların hepsini kendime almışım sanırım 100 kiloyum çok moralim bozuldu tansiyonumdan dolayı sanırım bebeğim güzel beslenememiş haftaya gene kontrolum var bakalım o zaman nasıl olucak 🤷♀️ 15 haziran sezeryan günüm zaten o zamana kadar bebeğime neler yedirip kilo aldırabilirim doktor pirzola falan ye dedi ama malüm o biraz zor kaşar muz vs başka neler olabilir 🤔