melek-_1212 Kızlar ben bir sene önce çalışıyordum ve toplam 11 ay sigortam yattı doğum parasından yararlanabiliyor muyum yardım eder misiniz lütfen
Duygumiran melek-_1212 malesef canm 1 yil calisman gerekiyor 3 ayda hamile olarak calisir cikarsan para aliyodun toplam 15 ay calismis gozukmen lazim
Elfs melek-_1212 doğum parası sigortalı çalışan kişilerin doğum iznine çıktığında maaşını almadıkları için SGK nın yatırdığı para diye biliyorum. Çalışmadığınız için alamazsınız diye biliyorum.
cileklicookie melek-_1212 canim 11 ay yetersiz önceye dönük son 3 yil calisiyoe olmak ve hamileyken de en az 3 ay calisiyoe yani sigortanin yatiyor olmasi gerekiyor