Busya ne olacak yaa Yap gitsin bir derdimiz makyaj olsun 😂😂 yapıyorum bir sakıncası olsa doktorum söylerdi hep makyajlı gidiyorum ve bu kadar düşünmemek lazım biz Türkler çok takıyoruz herşeyi halbuki makyajdan daha zararlı şeyler yapıyoruz bilmeden ilk olarak soluduğumuz hava 😔 zaten psikolojim bozuk makyaj yapıp kendimi daha iyi hissediyorum bakımı elden bırakmamak lazım 😘