acelyamom Doğum hikayelerinde okuduğum kadarıyla çok ise yarıyormuş mutlaka kullanmalisiniz diyorlar fakat ılk doğumum olacak hiçbir fikrim yok bu konuda biri beni aydinlatabilirmi🙈
Dilekkkk acelyamom canım iç çamaşır şeklinde logoysalar için ped onu giydiğinde kiloda gerek yok birde lastikli esnek can yakmıyor
Nazyun acelyamom depent lohusalıkta giy at şeklinde kullanılan kiloda benzeyen bez rahatlık açısından bunu kullanıyorlar çıkarırken yanından yırtıp çıkarıyorsunuz ilk günler çok kanama oldugundan normal ped değilde bu kullanıyor