Mlk20 Merhaba kızlar 37.haftadayım kabızlık gibi bir sorunum hiç yok ancak basur oluştu doktorum genel cerrahiye görünmemi söyledi.. Yaşayan var mı aramızda krem vs önerisi olan?
Gamzess1 Mlk20 mutlaka genel cerraha görün canım bi krem veriyo çok iyi geliyo bide kremi sürmeden önce zeytinyağıyla yumuşatabilirsin o bölgeni geçer bende 27. Haftamdan beri kullanıyorum çok çok azaldı şükür