Tubiiiiif sevcanbyhtn benimde hersey normal ama kanmam varken igne yapması lazım canım başka birine git olmadı nasıl birsey vermediler
sevcanbyhtn Tubiiiiif iki hastaneye gittim sadece progestan vajinadan kullan dediler cnm insallah saglikla dunyaya gelir bebislerimiz pazartesiye tekrar randevu aldım