Fidan_14 Kızlar öyle böyle diyil suratım sivilce dolu ben azeriyim ve keçi boynuzu sabunu yok hic bir yerde azerilerden rica ediyorum burda bulunan bir şey önersinler Canım hakketende çok yanıyor stres içindeyim
Ayselrn Fidan_14 ziaja markasının peeling ve toniği ile tertemiz cilde sahip olabilirsin internetten satışı mevcut
[silindi] Fidan_14 gebelikte çok arttıysa bi dermatoloğa görünün hormonal bir sıkıntınız olabilir. Keçi sütü sabunu falan olmaz. Hormonal değilse haber verin bana oradaki ürünleri gönderin içeriğine bakıp size yardımcı olayım ☺️
Svgg Fidan_14 canım benim ayva çekirdeğini bir bardak suyun içinde beklet 3 4 gün jel gibi olacak yatmadan sür yüzüne cok faydasını görürağn
Fidan_14 Ayselrn benim internetden birşeu sipariş edemiyorum Hatta hiç etmedim Azerbaycana gelirmiki??Sivilceliyim diue piling olmaz diyorlar
Satiyeak Fidan_14 canim benim la roche poseyin yuz yikama jelini,duo kremini, ve tonikini alabilirsin. Turkiyedeki eczanelerde var sizde de olabilir
Oesra Bir su bardağı su kaynatıp içine beş altı papatya atıp ağzını kapatıp demleyin yüzünüze sürün. Haftada bir hatta iki bardak içebilirsiniz de.
Oesra Fidan_14 zararı yok ama araştırın haftada bir bardak içebilirsiniz. Yüzünüze sürmenin zararı yok.
Fidan_14 Svgg biz sanki heryerde karşılaşıyoruz🤣🤣🤣özeldede onu bikere yapmışdım sadece 1defa etdim bırakdım