Lavanta27 Yagmurrr_ bendede bazen oluyor sanki toplanıyor sert oluyor sonradan geçiyor geçince ağrıda olmuyor ağrı ani haraket ettiğimde yada çok ayakta kaldığımda yorulduğumda oluyor sizde yormayın kendinizi ağrı artarsada doktorunuza sorun bence .😊
Yagmurrr_ Lavanta27 farkinda olmadan ayakta fazla kalmis olabilirim ne kadar iyi hissetsekte bebek o tempoya gelemiyor demekki🤣