Kızlar herkese merhaba 🙋🏼♀️ ben 19+3 günlük gebeyim 19.haftaya girdim gireli kasık ağrısı oluyor ara ara her zaman değil sağ kasık özellikle sanki baskı oluyor gibi akıntım da sarı ve yeşile yakın galiba enfeksiyon var cuma günü tetonoz için aile hekimine gitcem dr tahlil yapacak ozaman ilaç verir diye düşünüyorum kendi dr uma daha cok var randevum kasık ağrısı ondan olabilir mi korkuyorum?