Kızlar merhaba diger postumdan belki hatırlayan olur 39+4um ve doguramayan gruptanim :) bugün kontrolum vardı 3700 olmuş bizim tospik yarın sabah yatışım olucak ve suni sancı denicek açılmam olmazsa sezaryan olucak. Nasıl oluyor sancı falan ne kadar sürüyor bu şekilde doğuran varmı aranızda yapmam gereken birsey varmi? biraz bilgilendiren çıkarsa cook mutlu olurum 🥺❤️