melikemelike Merhaba kızlar doktorum fetal eko istedi bunun için kağıda kaşe basıp verdi. Perinatolojiden randevu alamıyorum doktor sayfa açması gerekiyormuş o kaşeli kağıtla direkt gitsem çektirebilir miyim acaba bilen var mı?