Aysel999 bende 3+3de 45.0la öğrenmiştim ☺️
3+5de 150
4+0da 290
4+2de 688
4+4de 1843dü
4+6da 3.476ydi karından ultrasonda keseyi gördük yani ilk gebeliğim düşük olduğu için birkaç gün takipte kalalım demişti doktorum keseyi gördükten sonra kan vermene gerek yok dedi. Sende iki günde bir kan ver veya 10gün sonra tekrar kan ver ortalama 3.000-4.000binlerdeyse karından veya vajinadan keseyi görürsen bir daha kan testi istemiyorlar zaten.