Secilakpinar Kızlar 24. Haftamdayım çalışıyorum fakat zorlanıyorum oturuken kalkarken karnım kasığım belin ağrıyor ve halsizlikten bayılma durumum oldu. Doktorum heyet raporu vermiyor. Hangi durumlarda heyet veriliyor yada aldınız yardımcı olur musunuz ?
Yagmur2712 Secilakpinar riskli gebelik olması halinde heyet raporunu defalarca kez veriyorlar. Ben çok kustum aylarca gittim gittim rapor aldım normal yapacak birşey yok malesef.
NehirinAnnesiii Secilakpinar benim ileri derecede bel fıtığım var kuzum hatta omuriligimdeki disklerden birini yırtıp ödem oluşturmuş durumda şuan doktorum uygun görmedi çalışmamı 32. Haftaya kadar heyet raporu aldim bugün