Gzmelc Kizlar 28. Haftaya girdik bugun cok ara ara en altta sanci hissediyorum 2-3 saniye suruyor sadece ve bazen bebegi rahmin en ucundaymis gibi hissediyorum bi baski olusuyor normalmi bu ayda doktorumuz 10 gun once olan kontrolde bebegin esi biraz assagida ama dogumu engelleyecek bi durum yok demisti esi daha mi asagi indi acaba baski o yuzden mi
Dilekkkk Gzmelc Canım bilmiyorum eşi falan ama ben de 26. hafta mı gireceğim ben de bazen sanki çıkacak gibi hissediyorum ve sürekli orada ayakları baskı yapıyor