Haftaya kontrole gideceğim 33+1 olacağız gittiğimde. Dün acile gittiğimde doktor 10 günde bir kontrole gel demişti fakat randevu bulmak sıkıntı bildiğiniz gibi. Burada bazıları 30 küsür haftadan sonra randevusuz gidebilirsin felan yazmışlardı. Öyle birşey var mı? 33.haftamdan sonra randevusuz gidebilir miyim? Giden oldu mu? 🌼