Hanımlar merhaba herkese
28+2 deyiz şuan bugün kontrolden geldim idrarda protein çıktı gebelik zehirlenmesine yol açarmış. Bebeğin göbek çevresi 26 haftalık gibi kafası haftasına göre uygun dedi veya büyük olabilir dedi ortalama 15 gün sonra tekrar gel kilosuna baktır dedi korktum Tabikide enfeksiyon da vardı zaten varmı bu durumu yaşayanlar veya yakını olanlar. Rabbim hepimizin çocuğunu sağ salim kucağımıza vermeyi nasip etsin 😔