Esrahycn Kızlar yeni gebeyim , ultrasonda bebeğim gözükmedi daha çok yeni olduğu için. Günlerdir kasık ağrım var , bu durum normal mi? Hiç kanamam olmadı çok şükür ama ilk gebeliğim bu. Ağrılardan dolayı tedirgin oluyorum
Lizbonn Esrahycn çok normal vücudun bir anda dengesi şaştı çünkü ve yeni bir şeye adapte olmaya calısıyor. Kac haftalıksın dr a gittin canım ?
Bebekdelisi Esrahycn çok normal cnm benımde aynı belırtışer var suan bide en son adet tarıhıne göre doğum hesaplanır her zaman dr söylemesi önde geride olması onlar ayrı ama hep adet tarihi baz alınıyor
Pijamaskeliler Esrahycn bende öleyim daha önce de 3 kalp durması kaybim var cuma keseye çağırdı ayakta duramıyorum uzunca hemen agrio yatıyorum oburleride öyleydi ne zaman öğrensem gebelik böyle başlıyor normalmiş ole dediler yerleşme aşamasında dolayı die
simgekaya Esrahycn bebek yerleşirken adet olacak gibi ağrıların olacak demişti doktorum ve yasadimda. Şimdi 12.haftadayim ara ara gerilme hissi oluyor ağrı kalmadi
Esrahycn Lizbonn evet doktora gittim. beta hcg testim 63 çıkmasıyla öğrendim gebe olduğumu . 1 gün sonra 101 oldu , Pazar günü 609 çıktı. Doktor gayet normal ilerliyor dedi ama ilk gebelik olduğu için tedirgin oluyorum tabi🥹
Lizbonn Esrahycn Yok yok olma hiç. Ben mesela ilk gebeliğimde hiç bunları yaşamadım. Ama şimdi 2. Gebeliğim 6 haftalık öyle sorunum yok ama garip şekilde uyku bastırması mide bulantım var. Daha doktora da gitmedim mesela 🤷🏼♀️
Esrahycn Lizbonn Lizbonn Bana doktor şu kadar haftalık hamilesin gibi birşey demedi. Kimisi son regl gününün başlangıcından sayılıyor diyor , kimisi ultrasonda gözükünce doktor bebeği görünce söylüyor diyor. Siz daha benden çok daha bilgilisinizdir. Hangisi doğru?
aydagulhaliloglu Esrahycn Beni ilk llarak adetin ilk günümden saydı doktorum fakat ilerleyen haftalarda döllenme tarihimin farklı olduğu ortaya çıktı ve 3 hafta aşağı çekti. Sen kafandan hesapla son adet tarihini zaten ilerleyen zamanda doktor bebeğe bakarak tam söylüyor🤗 Benimde ilk başlarda kasıklarım sanki adet olucakmışım gibi ağrıyordu sonra kanamam oldu düşük tehlikesine girdim ama ilaç iğne 5 aylık oldum şimdi çok şükür düşük tehlikemde kalmadı. Haftanı kafandan belirle bir doktora görün ağrım var falan diye büyük ihtimalle birşey yok diyecektir ama tedbirli olmakta fayda var tabi🤗
Lizbonn Esrahycn ilk olarak son adet tarihine göre söylüyor fakat arkadaşın da dediği gibi döllenme tarihi baz alınıyor. Bazen mesela ultrasonda daha ileride ya da geride cıkıyor ya döllenmeden dolayı mesela.
Pijamaskeliler Seva_aa evet canım 6+5 oldum kalp atisi ekrandan gösterdi çarşamba sesini açıcak 5.hftamda kanamadan hastanede yattım şükür bisi olmadı inşallah olmaz artık ben intralipit serum takılıyorum +bide prograf hap başlattı bitince birakicakmisim
Seva_aa Pijamaskeliler ya canim cok sevindim saglikla gelsin mende 3 dusuk yasadim simdi transferim olucak cuma intralipid kullaniyorum bakalim nasil olucak
Pijamaskeliler Seva_aa Allah korusun ama buna da bisey olursa bende artık kendim kalmayacağım doktourm zaten hale sağlıklı olsa bile 3 kere yaşamışsın rikstesin senin kritik dönemlerin geldi dedi hale içimde korku kendin kalma dyip aşılama denemiştik ocakta tutmadi smdi gene kendim kaldım tup bebek demiyorum şimdilik demişti ama yine tekrar ederse genetikli tüp bebek benimde çarem ilk defa bu doktor da bu serumları ilaçları kullanıyorum ıns fayda eder bi yanim korku içinde belirtiler kesildi mesela bugün çarşamba kontrol içim içimi yiyor
hulya_6363 Esrahycn canım bu çok normal ben acayip derecede kasık ve bel ağrısı çekmiştim hatta ağlayacak gibi oluyordum uyuyamiyordum ağrısından ve parol içiyordum biraz uyumak için.sonunda o ağrıyla yerleşme kanaması da yasadm korktum hatta dış gebelik falan mı dye ama sonra hepsi geçti çok şükür
Seva_aa Pijamaskeliler canim bizide haberdar edersin insAllah saglikla al kicagina evet ben genetikli yaptirdim daha transfer oldum ama bu korku hich bitmeyecek gibi
Pijamaskeliler Seva_aa düşünme etme diyorlar ama gerçekten olmuyor elimizde değil her kontrol heycan kaygi stres ekrana bakamiyorum bile 1 kere de değil 3 kez aynı seu olunca elimizde olmuyor inşallah seninde bu sefer ilerler genetikli olması daha güzel şans çok yüksek ben çok arastirmaciyim çok okudum yaptıranların hep ilerlemiş🙏