Gulcandogansadi Kızlar 39 haftalık olduk doktorum ister bekle ister alalım dedi çatın basık bebek kanala inemiyo yukarda dedi başına böyle bişey gelen ama normal doğum yapan varmı
Yesimmm93 Gulcandogansadi benımde aynı 40+1 suni sancı aldım 4 saat suyum geldi nişanım geldi duzenlı sancım oldu dediler doğum yaklaştı catı muaynesı yapıldı ve 1vm bile acıklık yoktu mecburu spinal sezeryan oldum