Hafta sonundan beri kalça bel ve alt tarafımda ağrılar var gün geçtikçe çoğalıyor. Oturup kalkamıyorum hatta yürümekte dahi zorluk çekiyorum. 36+2 haftalığım. Pazartesi günüde suyumda sızıntı oldu alttan muayene ettiler yolladılar ama benim ağrılarım dayanılmaz olmaya devam ediyor.