Kızlar geçen haftadan beri deli gibi hareket ediyor bebeğim. Kafası kanala baskı yapiyormuş. Normal doğum olarak ilerliyordu ama dün yapilan muayenemde çatımın dar olduğunu normal doğuma uygun olmadığımı ögrendim. Nst de düzensiz sancılarım çıkıyor. Doktorum da kongre izninde 39+1 de dönecek. Yani haftaya Çarşamba’ya denk geliyor. Tam bir bilinmezlik icindeyim. Bu kadar hareketli olması bi dogum belirtisi midir?