Ozlemyeni bebeklerin birinde gelişim geriliği vardı fl kol bacak kısalığı kan akımından dolayı biri iyi beslenirken diğeri beslenemiyordu gelisemeyen bebeğin kalbi durdu birkaç gün karnımda ölü durdu sonra diğerinin etkilenip etkilenmediği araştırılırken beyin mr falan oda diğerinin ölümüyle tansiyonu falan çıkmış böbrekleri iflas etmiş ve doktor doğsa bile ya konusamayacak ya göremeyecek bilemiyoruz doğunca belli olacak dedi bir kaç gün sonrada diğer kuzum öldü