mehtap_28 MerveErdin bende 26 haftalığım benim de çok akıntım var doktora sormayı unuttum umarım normaldir
Gzmelc MerveErdin bende 28. Haftadayim benimde sarimsi bi akintim var bende burda bekliyim yazan olur belki
mehtap_28 MerveErdin aynen bebeğin boyunu kilosunu falan sorayım derken unutmuş çıkmışım iç çamaşırı değiştirmekten bi hal oldum
MerveErdin Gzmelc en iyisi sağlık ocağında tahlil yaptırmak sanırım enfeksiyon olup olmadığını anlarız en azından
Gzmelc MerveErdin evet doktorum her ay sonu git yaptir demisti gecen ay sonu yaptirdim birsey cikmamisti birdaha yaptiralim o zaman