Kızlar 34. Haftadayız.
Karnımın. Sol altında ve sağ üstünde aynı anda yumurta gibi bir şişlik oluyor. Bebek içeride elleriyle ve ayaklarıyla geriniyormuş gibi. İki tarafta aynı anda olduğu için ben kendini ittirdiğini düşünüyorum. Ama bazı arkadaşlar toplanma tarzı hareketlerinde bebeğin toplanması yani sancı olduğunu belirtmiş. Yaşayan var m böyle bir durumu ?