Kizlar eşimin burnunda darlık var yıllardır o yüzden de nefes almakta zorlanıyor birkaç doktor gezdik hepsi ameliyat dedi. Daha önce bu ameliyatı olup nefes alamama probleminden tamamen kurtulan var mı acaba? Ameliyatı olup çilesini çekip bir de sorun yaşamaya devam etsin istemiyoruz kafamız karıştı