mavininhertonuu Merhaba kızlar bugün kan uyuşmazlığı iğnesi yaptırdım. Kahverengi akıntısı devam eden var mı uzunca bi süre, hatta artık kahverengi değil siyahımsı akıntı geliyor
Ays_cskn mavininhertonuu Bizde uyusmazlik yok ama gebeligimi ogrendigimden beri devam ediyor sukur bebis iyi
Fatmaztrk mavininhertonuu 11 haftaligim bir ara kesilmişti iki üç hafta kadar ama dün yine başladı 😐 bebekte ve bende bir sorun yok çok şükür ama neden oluyor anlamadik
efgil mavininhertonuu 21+3 üm. İğne kullandım uzun bir zamandır yoktu. Bi pazar oldu bir de bugün. Pembemsi bir akıntı. İki gün önce gittim bir şeyin yok iyisin dedi doktor. Sebebini bilmiyorum ama iyi olduğuma inanmak istiyorum
mavininhertonuu Fatmaztrk Evet malesef benimde kesilmişti yine başladı bebek iyi görünüyor diyolar ama ben çok huzursuzum
mavininhertonuu efgil Bende iyi olduğuna inanmak istesem de çok huzursuzum bu kahverengi pembe kırmızı beni çok korkutuyor 🥺 bebek iyi görünüyor diyolar ama insan tatmin olmuyor
Fatmaztrk mavininhertonuu iyi şeyler düşünelim iyi olsun canım. Ben kaç kere acile gittim benim kırmızıya da dönmüştü kanamam ama bebekte ve bende birşey yoktu çok şükür 🙏🏻 elimizden gelen dua
mavininhertonuu Fatmaztrk Evet haklısın duayı elden bırakmamak lazım🙏🏻🌸 rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah hepimizi
Ays_cskn Qnl tirnak ucu gibi ara ara 1,2 kere oldu ama devami gelmedi zaten progestanda kullaniyordum suan 37+6 yiz dogumu bekliyorum