Kızlar adetim biteli beş gün oldu. Dün ve Bugün yine peçetye leke geldi. Adetliyken kontrole gitmiştim çünkü doktorum kürtajdan sonra kontrole gel demişti bir sıkıntı yoktu. Neden olabilir. Hiç agrım sancımda yok . Adetimde hiç sancılı olmadı zaten bu sefer kafama takıldı.