Ben 35 haftalik hamileyim bisi sormak istiyorum benim gibi olan varsa bir haftadır sancı çekiyorum özellikle karnim surekli sertlesiyo taş gibi oluyor alt bölgemde yırtılır gibi acı oluyor ve nst de sancı çıkıyor hafif hafif sizce ne yapmalıyım doğum mu başlıyor açılma vs nasıl anlarim