3babymom yok tabiki de sordum 😄 dr çatı muayenesinden sonra olur böyle şeyler dedi , bunu bende biliyorum ama büyük ihtimalle muayeneden kaynaklı oldugunu düşündü , bende sonrasında açıklamadım , neyse artık nişanda olsa , olmasa da yakında gelicek kaçış yok 😂 başı baya aşağı bastırıyormuş , rahim yumuşamış , 1cm de açıklık varmış , elbet yakında bir gün gelicek 😂😂