gamzeozer16 acemianneinci ayın 25 inde gitmiştim 28+2 ydim 1220 g dedi doktor 😍 Kaç olmalı bilmiyorumda tabi ilk gebeligimde 30 haftadan sonra kg almıştı oglusum 30 haftasında 1 kgydu bu sanırım önde gidiyor
Askiletotomsu acemianneinci 900-1600 arasında olması normalmiş Ama 1300 beklenenmis Doktorlar videolarda öyle diyor Bende yarın 28+4 de gidiyorum doktora Bakalm kac olmuş
gamzeozer16 acemianneinci ya ben boyunu sormayı unuttum 21 haftalık ken detaylı ultrasonda doktorum bana 31 cm boyu uzun olcak demişti ama ben sormayı unuttum 16 sında randevum var ozaman sorarım ama
acemianneinci Askiletotomsu Sağol canım yarın yazarsın o zaman merak ediyorum normal diye doktor normal dedi gerçi ama yinede sormak istedim