Nzye Kananam Basladi hafif.Cok üzgünüm bebeğim bana tutunamadı elimden birşey gelmedi yasin okudum meryem suresi okudum çok dua ettim ama Nasibimde Yokmuş çok mutsuzum keşke benimle kalsaydi😓😭
Melekebbr Nzye hayırlısı böyleymiş diyelim kuzum herşeyin bir vakti saati var allahım hayırlı vakitte sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin
Happy_mami Nzye kimyasalın peşine hemen hamile kalırsın canım benim de öyle oldu hayırlısı böyleymiş üzülme
Aytiii Nzye bende aynı şeyleri yaşadım sabır edin inanın Rabbim daha güzelini, daha hayırlısını nasip eder. Asla üzülmeyin, şükür edin Yaradanın vardır bir bildiyi🌸 Ben böğle teselli ettim kendimi ve sonucuda güzel oldu💗
Sahranr Nzye bende yaşadım hiç üzülme bende çok ağladım ama düşükten 1 ay sonra saglikli bı hamileligim oldu şükürler olsun hem kimyasaldan sonra olunan hamilelik daha sağlıklı oluyor doktorlar söylüyor🤗☺️boş boşuna kendini üzme
1991c En kısa zamanda tekrar hamile kalırsınız inşallah. Bende 3 kayıp yaşadım. Allah hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin 🤲🏻
Esmay Tekrar beta verdin mi onda düşüş olduysa belli olur ilk haftalarda çoğu kişide kanama oluyor onun icin farkli ilaç iğne veriyorlar gecmis olsun kimyasal bend3 geçirdim insAllah en kisa zamanda sağlıklı bebeğin olur
HButun Şubat ayında kimyasal gebelik geçirdim, mayısta tekrar hamile olduğumu öğrendim ama şimdi de düşük tehlikem var kanamam var malesef
Sevilayozdemir Nzye kızımdan önce kimyasal yaşamıştım betam önce 6 sonra 10 çıkmıştı sonra regl görmüştüm bir sonraki ay adet olmadim ve kızım olmuştu umudunu kaybetme. Bir sonra ki ay yeni bir umut.
HeyMommy Nzye Hiç üzülme demekki sağlıklı bebek değildi. Benim 8 haftalık kürtaj, sonra bide kimyasal oldu. Kimyasal kanamasından sonra regl olmadan hamile kalmışım. Şuan 11+2 günlük. İnşallah yakın zamanda nasip edicek Allah ♥️
Hapyymami55 Nzye iciicek suyu yokmuş Allah’ın bı bildiği vardır demek olsun ümidini kesme her şeyde bı hayır vardır
Deletedmom_7 Nzye canım sıkma canını her şey olacağına varır aynı şeyleri ben de yaşadım ben de Kimyasal gebelik geçirdim ilk gebeliğim kimyasaldı bayağı üzüldüm Hatta o sürede Kendimi saldım saldığım süreçte farkında olmadan yeniden hamile kalmışım yeniden hamile kalabilirsin rahmin hamile kalmaya hazır çünkü korunmana da gerek yok. inşallah rabbim hayırlısıyla nasip eder sana da
esmaozdemir76 Nzye geçmiş olsun benim de ilki kimyasal gebelikti çok üzülmüştüm.. inşallah Rabbim size de tekrar nasip eder
Fidan_14 Nzye bende 4ay önce öyle oldum çok dua etdim çok agladım hamileliyime bişey olmasın diye kanamam başladığında bile ağlamakdan bitirdim kendimi Allah nasibe yazmadısa olmuyor ve 4ay sonra salıklı bi şekilde hamile kaldım umidimi itirmedim yine hergun dua etdim kumel duasını çok okudum Ve mucize bi şekilde beklemediyim anda hamile kaldım Allahln mucizelerine inan Umidini itirme inanki İsdediyin ayagına gelicek sadece kalbini Allahla bir tut o seni imtihan ediyor
Tgceetali_08 Nzye bende kimyasal gebelik yaşadım canım üzülme Rabbim en kısa zamanda yeniden verir inşallah