Kızlar bugün agrı sancı kanamayla doktora gittim enfeksiyon olmadı halde doktorum yine içmem lazım dedi enfeksiyon yapabilir dedi bunu ama galıba b grubu bir antibiyotik degil bu ve korkuyorum bunu içmeye kızlar gebelik önleyici antibiyotik falan yazıyor zaten canım burnumda kanamam sancı yüzünden korkuyorum 14 haftalıkhamileyim kullanmak istemiyorum aslında nolur bir akıl verin bana kullananız oldumu bir böyle antibiyotik beni isal yapıyor birde agrım gitsin diye makattan fitil verdi endol supp diye ilk defa kullanıyorum varmı bunuda kullananız