Burcuuuuu Efulii benilk hamileliğimde yapmıştım çok belim agrimisti yastık kesin alın yanınıza yanınızda kimse olmazsa uzatsaniz daha iyi ve her molada inin yuruyun
Efulii Mrv135 aksam olacagı için cok aramam diye düsündm canım yolculukta uyumayı severm cünkü bir bakarm sabah olms tabi hamilelik farklı simdi nasıl olur bilmem. Bu arada cok gecms olsn dikkat et kendine❤️
Efulii kivicik 32 hafta daha ileri oldugu için o yüzden izin vermedi belki de canım dogru riske atmamak lazm doktor ne derse onu yapacagm bende
Ervaannesi Ezgiduru en iyisi valla 28 de gittim 29 da geri döndüm. Gittiğime pişman oldum. Keşke gitmeseydim dedim hep zor oluyor cidden.
DilaraArslan07 Efulii Ayaklarım davul gibi olmuştu bunu göze alarak git canım 3 gün inmedi buzlarla tuzlu suyla zor indirdik
Gamze_yassar Efulii vala ben giderken değil gelirken 8 saatlik yol bittirdi beni birde geceydi otobüsle gitmek zorunda kaldım memlekete
3babymom Biz de 28/29 haftada tatile gitmeyi düşünüyoruz inşallah kolay geçer kendi aracimizla gidicez 2 saatte bir durup yürüyüş yapmayı düşünüyorum arada bir arkada uzanirim sıkılınca otururm diyorum inşallah kolay geçer
annesinin_beybisi Efulii tek sorun ayakların şişer baska bir sorun olacağını zannetmem. molalarda yürü ve ayağına terlik giy otobüste