Haticegedik Merhaba herkese ,23 .haftamdayım ve Rahime giden damarda kan akış hızı yavaşmış. Daha önce tecrübe eden var mıdır ? Doktorum aspirin önerdi.
rizelianne Haticegedik benim öyle. Bebeğe giden damarlarda çentiklenme var. Her iki tarafta da biraz varmış. Coraspin verdi onu kullanıyorum. Kanın akışı düzgün sağlansın diye