Melekebbr Mercimeginannesi15 Her muayenede doktorunuz size bebeğinizin kilosunun ve gelişiminin haftasına göre normal veya normal olmadığını söylemiyorsa bence doktorunuzu değiştirin.
Meryem_46 Mercimeginannesi15 ben 34 haftalıkken bebek 1800 garmadi doktor 32 haftaya uyumlu seninki iyi bence
Mercimeginannesi15 @“Melekebbr”#p224035o herşeyi normal haftasıyla uyumlu dedi bana ilk az geldiği için bende bı yazayım dedim
B-33 Gayet iyi kilosu canım ben 31+3 te gitmiştim 1700 dü kilosu Doktor dedi ki suan haftasıyla uyumlu 1400-1500 bile olsa az değil dedi Kafana takma yani gaywt normal