hilalaydin Doktor adetimle birlikte 21 gün progesteron testi istedi bugün yaptırdım 19.33 çıktı doktora 2 gün sonra gidicem ne kadar olmalı bilen var mı hamilelik varmıdır
Pcoslubiranne hilalaydin bu degere gore hamieim belirlenme.4. Haftada gebeligimk ogrendim progestan degerim 11.5 di dusuk cikti ve dusuk tehlikem vardi su an 22 haftalik oldum
Pcoslubiranne hilalaydin yani hamileyseniz bile progestan degerine bakilmaz.benim dusuk oldugu halde progestan degerim hamileymisim yani.Progestan hormonu bebegin rahme tutulmasini sagliyor ne kadar yuksek o kadar iyi ben dusuk oldugu icin 21 hafta ignesini vuruldum bebek dusmesin diye.
hilalaydin Pcoslubiranne anladım peki bugün 21 günüm hamile olmus olsam çıkar mı acaba testte idrar yada kanda daha 10 gün var adetime herkez yumurtlama olmus demektir değer yüksek dedi ama emin olamadım
Pcoslubiranne hilalaydin cikmaz 10 gun varmis daha.Bu arada ben 18 ya da 19. Gunden hamile kaldim. Adet olmadiginiz her gun hamile kalma sansiniz var demektir.
Ttugceeli hilalaydin bi kaç gün daha bekle istersen daha erken. Adete yakın erken gebelik testi yapabilirsin. Sende çok istiyorsun heralde 😔