Zypnmlk benimde gebeliğimle eşantiyon olarak 3cmlik geldi.. doktor bu biley değil bizim için muhtemelen kaybolur ileriki aylarda dedi ve zarar değil bazen fayda bile sağlarmış plasenta gelişirken.. kaçtır gidiyorum bakmıyorda açıkçası kiste😌 benim bi de 2012’de
kistim patlamıştı bir gecede ameliyata almışlardı, ona rağmen hiç tedirgin olmadım