Merhaba hanımlar 2 hafta önce kontrolde bebeğimin kilosu 2300 idi . Bugün 32+3 günlük olduk ve bebeğimin kilosu 2250 çıktı. Doktorum normal olduğunu söylüyor. Zaten şuan 2 hafta önden gidiyor ancak 2 haftada hiç kilo almaması beni çok şaşırttı. Beslenmem gayet iyi olduğunu düşünüyorum yumurta, süt, peynir vs kilo aldırabilecek sağlıklı şeyleri tüketiyorum. Başına gelen varmı sizce ne yapmalıyım ? Siz neler yaptınız ?