bana sabah aç karnına demişti doktorum kahvaltıdan bi saat önce gibi içiyodum. fakat çok kötü etkiliyodu bütün gün hem karın ağrısı hem sürekli tuvalete taşınma :/ söyledim doktora o da çok zorlama yemeklerden birkaç saat sonra da içebilirsin demişti.