Tuana_ Kızlar tam haftamız dolu biraz pembe akıntım olmuş neden olur normal mi yoksa bir problem mi var lütfen cevap verin
papatya82 Tuana_ evet benim ilk gebeligim de açık pembe geldi tabi ilk suyum geldi öyle anladım hastanede de pembe kan geldi
Yesilim23 Tuana_ evet genelde lekelenme olunca son zamanlarda doğum belirtisi diyorlar takip etmek gerek arkadasımında öyle olmuştu bi doktora git istersen canım
selinyalcin Çok büyük bir ihtimalle gelen nişanın 💃🏻 Ama nişan gelmesi hemen doğumun başlayacağı anlamına gelmiyormuş, bir kaç gün sürebilirmiş. Doktorunu arayıp bilgilendir hemen bence
Tuana_ Hazalaskin sağlıkla alırsın kuzum inşallah bende de bişi yoktu işte arada bi ağrım oldu sadece bugün de akıntım olmuş
bernaaozkara Benimde pazar gününden beri az az geliyordu Sarı akıntı sonra pembeye döndü bugün tamamen kahverengi geldi
Tuana_ bernaaozkara benim normalde sarı akıntım oluyordu zaten bugün Pembe geldi ilk defa da takip ediyorum bakalım çoğalcakmı