Kizlar 14 haftalık hamileyim. İkinci hamileliğin oğlumda asla böyle değildim. Bu hamileligimde kolumu kaldıramıyorum. Yemek bile zor yapıyorum
Halsizlikten bayilacagim o derece hic yataktan kalkasım.gelmiyor. tansiyonum baktiriyorum.sureklu normal çıkıyor. Neden olabilir sizin başınıza geldimi bu durum. İlk üç ay olur gecer sanıyordum ama şimdi daha fazla arttı bu durum