Semila Kızlar selam . 25 haftalık hamileyim ve her gece sabah ezanında bi defa lavabo için uyanıyorum. Daha sonra yatıp sabah kalktığımda karnımda çok ağrı oluyor. Ya sağıma ya soluma yatmaya dikkat ediyorum fakat sanki sabah karnıma tekme tokat biri vurmuş gibi organlarımın acıdığını hissediyorum. Uyandıktan sonra bi 15 dk’ya fln geçiyor. Bu durumu yaşayan var mı ? Nasıl yatıyorsunuz belinizi fln destekleyecek birşeyler kullanıyor musunuz ?
Dilekkkk Semila Canım ben de 26 haftaya geleceğim 3.04 haftadır falan var sanıyorum ki biraz üstüne basarak yatıyoruz karnımızın anlamadım ama yastık da var dediğin gibi sonra belli bir süre sonra geçiyor bendeki de